Bekas Jururawat Dedah 10 Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik,,rahsia ke 5 melikit2 gelinya

loading...
Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik
Wow. Memang cantik dan anggun. Ini adalah artikel mendedahkan rahsia bagaimana seorang bekas jururawat menjadi cantik lawa dan jelita. Jika anda mahukan wajah cantik mulus, tanpa jerawat, tanpa masalah jeragat dan tanpa kekusaman, maka anda perlu baca post ini dengan keseronokkan.
Nama beliau ialah Puan Azura bt Abas. Beliau merupakan seorang bekas jururawat yang telah menemukan jalan penyelesaian untuk masalah kulit wajah. Ini termasuklah masalah wajah kusam dan kelam, masalah jerawat batu, dan masalah jeragat yang serius. Dek kerana penemuan ini, Puan Azura telah menjadi seorang pakar kecantikan dan kesihatan selain pakar menyerlahkan ketrampilan diri.
Lihat sahaja wajah Puan Azura yang dikongsikan ini ... memang cantik lawa kan? Sudahlah semakin cantik, bersedia pula berkongsi rahsia kejelitaan kepada wanita lain. Kini, memiliki wajah bersih, mulus, berseri dan cantik adalah milik semua wanita.

Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Gunakan Bahan Organik

Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik
Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik
Terpesona? Bagaimana Puan Azura boleh tampak berkeyakinan dengan wajah cantik ini? Bahan organik apakah yang dimaksudkan yang memberikan hasil sebegini menawan?

Asaskan Produk Dari Bahan Organik - Camellya Gold

Bagi membantu lebih ramai wanita untuk kelihatan cantik, menawan dan mempunyai wajah mempesona, beliau telah mengasaskan produk Camellya Gold Beauty Care; iaitu produk 100% dari bahan organik terbaik yang segar. Tujuan dan niatnya hanya satu, iaitu membolehkan lebih ramai wanita mendapatkan kulit wajah yang cantik, jelita dan disenangi oleh semua orang; dan buat yang telah berumahtangga .. pastinya untuk menggembirakan hati si suami. Bukankah sangat bagus andai suami sentiasa tersenyum melihat wajah jelita isterinya?
Jika dilihat pada masa sekarang, memang banyak produk kecantikan berada di pasaran. Ada yang dijual dengan harga yang cukup murah sehingga menjadi produk terlaris. Namun awas, ada produk yang didapati mempunyai bahan terlarang dan membahayakan kulit dalam jangkamasa panjang. Produk-produk tersebut memberikan kesan positif pada awalnya, tetapi kemudian lama-kelamaan ia menjadikan kulit menggelupas, terasa pedih, menjadi kulit menjadi nipis yang akhirnya memudaratkan.
Puan Azura mempunyai ijazah dalam bidang kejururawatan dan sijil khas dalam Renal Nursing. Beliau juga merupakan bekas Alumni Dr Azizan Osman.

Produk Camelly Gold adalah produk premium dari sumber bahan organik. Ia diformulasikan dengan teknologi terbaik Perancis, bahan yang diimport khas serta disesuaikan untuk wajah wanita Asia yang kebanyakkannya sensitif.

Set Premium Camellya Gold Skin Care 

Camellya Gold Skin Care Premium Set
Formulasi Puan Azura menerusi Camellya Gold (Set Premium) berdaftar KKM ini, eksklusif mengandungi:
  1. Deep Action Cleanser (KKM NOT 150103956K)
  2. Moisturizer & Whitening Toner (KKM NOT 15103957K)
  3. Perfection Day Cream (KKM NOT 150103955K)
  4. Treatment Night Cream (KKM NOT 150103954K)
Ia bukan produk dari bahan terlarang, dan bukan juga produk berasaskan bahan kimia, malah produk Puan Azura telah disahkan bahawa kandungannya bebas merkuri. Produk berasaskan bahan organik ini juga mendapat kelulusan Halal Jakim, selain disediakan dengan piawai pengilangan yang menepati GMP. In Sha Allah, produk keluaran bumiputera ini 100% bersih dan suci.
Produk kecantikan berasaskan bahan organik
Tentu ada yang nak tahu, apa benda kandungan yang dikatakan bahan organik tersebut .. ok ... secara ringkasnya ...
  • Minyak Argan
  • Ekstrak Sireh
  • Rose Oil
  • Daun Teh Hijau
  • Stem Sel Epal
  • Vitamin E
  • Minyak Kelapa Dara

Cara Guna Produk Camellya Gold

Cara untuk menggunakan produk juga mudah, Puan Azura telah kongsikan di blognya (camellyagold.blogspot.my) - seperti di bawah:
Anda hanya perlu mulakan dengan mencuci muka dengan Deep Action Cleanser Camellya. Kemudian diikuti dengan penggunaan Moisturising & Whitening Toner. Untuk penggunaan waktu siang, penggunaan toner disusuli dengan sapuan Perfection Day Cream, jika waktu malam pula, boleh la sapu Night Cream Treatment pada wajah anda. Seeloknya, sapuan dilakukan dengan urutan ke atas. In Sha Allah hasilnya pasti menakjubkan.

Bahan organik yang digunakan memang terbukti berkesan secara saintifik, malah banyak testimoni yang telah dikongsikan oleh pengguna produk. Namun, sukacita nak diingatkan bahawa tempoh, kesan dan tindak-balas mungkin berbeza mengikut individu. Biasalah, kulit manusia tak sama ... jadi kena bersabar, dan sentiasa ingat bahawa produk ini bukan produk ajaib yang boleh tukarkan wajah menjadi jelita sekelip mata.
Bukti ada. Jadi, bersandarkan bukti dalam bentuk testimoni, Puan Azura yakin bahawa Camellya Gold adalah penyelesaian terbaik buat wanita Malaysia yang ada masalah dengan kulit wajah. Dengan bahan-bahan organik semulajadi inilah yang menjadikan wajah Puan Azura dan ramai pengguna produk ini semakin cantik, bebas bintik hitam dan menawan setiap mata memandang.
Masih kurang yakin? Lihat sekali lagi ...
Foto cantik pengasas produk Camellya Gold Skin Care

Ok. Itu gambar pengasas Camellya Gold Beauty Care .. bagaimana dengan wanita yang telah menggunakan produk ini? Berjayakah mereka mendapat hasil yang diinginkan? Mari lihat beberapa testimoni di bawah.

Testimonial Produk dari Pengguna Camellya Gold

Testimoni pengguna produk Camellya Gold
Testimonial Produk Camellya Gold
Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik
Bekas Jururawat Dedah Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik
Nak tengok lagi? Nak info lagi? Nak details? Boleh rujuk di bawah ini:
loading...
loading...

0 Response to "Bekas Jururawat Dedah 10 Rahsia Cantik Lawa Dengan Bahan Organik,,rahsia ke 5 melikit2 gelinya"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close