HAMPA TERKEJUT BEROK LERR DENGAN ARTIS NIE..MOLA-MOLA DIA DAPAT GELARAN DATO ..LA NIEE DOKTOQ BANG OII,,SYABAZ BOY IMAN ERGHHH DATO DR BOY IMAN

loading...
sapadia sangka dalam diam pelakon Dato Boy Iman menyambung pelajaran dan la nih dah bergelaq Doktoq. berita tu mula menarik perhatian ghamai apabila Dato Boy Iman memuat naik gambaq masa majlih konvokesyen beliau. Menurut Dato Boy Iman, beliau penah gagai dalam pengajian sebelum ni tapi ia bukanlah penghalang untuk beliu teruih berusaha demi masa depan yang lebih baik.

cheq memang dah sambung belajaq sejak 2013. walaupun penah gagai tapi cheq mesti usaha dalam apa cara sekalipun untuk habihkan pengajian ni. Program yang cheq ikuti ni pengajian jarak jauh PJJ , bagi cheq ilmu tu pentin untuk masa depan. Pada awai mengikuti kursus kedoktoran cheq ambik bidang bisnes namun cheq tak dapat nak bawak, jadi cheq buat keputusan untuk tukaq ke bidang sosial dan kemanusiaan.

Bidang yang cheq ambik ni buat research untuk thesih dan assignment. Alhamdulillah syukoq dengan ada bantuan kefahaman pensyarah cheq dapat habihkan pengajian cheq. Dalam proses nak habih tu ada jugalah cheq mendapatkan bantuan dengan memberikan upah untuk check susunan ayat Bahasa Inggeris. Tahniah kami ucapkan kepada Dato Dr Boy Iman. Kegagalan lepaih bukanlah penamat kehidupan hampa, kekai cekai dan jangan berputuih asa untuk teruih berjaya.


Dato Boy Iman La Nih Bergelaq Doktoq
loading...
loading...

0 Response to "HAMPA TERKEJUT BEROK LERR DENGAN ARTIS NIE..MOLA-MOLA DIA DAPAT GELARAN DATO ..LA NIEE DOKTOQ BANG OII,,SYABAZ BOY IMAN ERGHHH DATO DR BOY IMAN"

Post a Comment

facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close